• Str. Viilor, nr.13B (intersectia cu DN 39), com. Tuzla, jud. Constanta
  • 0770.155.903

Politica De Retur

Politica De Retur

 

Dreptul de a renunţa la contract şi returnarea produselor alimentare:

Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.

Dreptul de a renunţa la contract si returnarea produselor, altele decat cele alimentare:
Cu privire la dreptul de a renunta la contract si la returnarea produselor a cumparatorului , acesta beneficiaza de prevederile OUG 34/2014 “ Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului “.

Preparatele culinare prezentate pe website sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot diferi fată de imagini.

Restaurantul Kilometru’ Zero poate publica pe website produse/promotii practicate de catre aceasta intr-un anumit interval de timp si in limita stocului disponibil.

Astfel, Restaurantul Kilometru’ Zero isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi, in cazul in care produsele respective nu mai fac parte din oferta curenta.

In cazul in care un produs comandat de catre utilizator/cumparator nu poate fi livrat de catre Restaurantul Kilometru’ Zero, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea comenzii.

Restaurantul Kilometru’ Zero raspunde pentru rezolvarea reclamatiilor sau problemelor sesizate de clienti în legatura cu calitatea produselor, cu livrarea acestora sau in legatura cu orice alte aspecte legate de prepararea, vanzarea si livrarea produselor, dupa preluarea comenzii transmise prin intermediul platformelor online.

In cazul in care, in urma verificarii, se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client in formularul de comanda, produsele se inlocuiesc.

 

Puteti refuza primirea comenzii in urmatoarele conditii:

  • Livrare gresita – produsele livrate sunt altele decat cele comandate;
  • Cantitatea produselor livrate difera de cantitatea comandata;
  • Produsele livrate sunt deteriorate.

 

Din motive de siguranta alimentara si igiena, Restaurantul Kilometru’ Zero nu accepta returnarea produselor alimentare.

atentie

IN PERIOADA SEZONULUI ESTIVAL ESTE DESCHIS DOAR PENTRU EVENIMENTE REZERVATE

TEL. CONTACT:  0770.155.903

Vă mulţumim!